Generelle oplysninger
Isolering Danmark ApS
www.isoshop.dk
CVR: 39080532
Gammel Højmevej 255
DK 5250 Odense SV
Telefon: 44 224 225
E-mail: mail@isoleringdanmark.dk
BEMÆRK
I tilfælde af forsinkelser, restordre eller udsolgte varer, bestræber vi os på hurtigst muligt at informere dig herom, og hvad vi kan gøre i sagen – f.eks. give dig pengene tilbage, eller hjælpe dig med at finde en tilsvarende vare et andet sted.
Prisfejl: Hvis en pris er åbenlyst forkert, og du rimeligvis burde havde opdaget dette, er vi ikke forpligtet til at levere det pågældende produkt til den forkerte pris.
Ved køb på vores hjemmeside er det kun muligt at betale med elektroniske betalingsmidler, det vil sige div. kreditkort eller Visa-Dankort. Betales med betalingskort er du altid sikret mod misbrug. Du har nemlig mulighed for at afvise en betaling, når du modtager din betalingsoversigt. Du har ingen selvrisiko i tilfælde af at dit kort bliver misbrugt i en internet-butik, der benytter SSL (Secure Socket Layer) i sit betalingssystem. Dermed er du bedre sikret end i den fysiske verden, hvor du har en selvrisiko på kr. 1.200,00, når dit dankort misbruges ved brug af pin-koden.
Data, du sender i forbindelse med køb betalt med betalingskort, er krypterede (SSL), og det er således kun NETS, der kan læse dem. Hverken Isolering Danmark ApS eller andre har mulighed for at læse dataene.
Beløbet for varerne trækkes først, når varerne sendes fra Isolering Danmark ApS. Der kan aldrig trækkes et større beløb, end det du har godkendt ved købet.
I vores e-butik kan du betale med følgende betalingsmidler: Dankort, VISA og MasterCard.
Gebyrer: Der bliver pålagt gebyrer på betalingskort:
På alle udenlandsk udstedte betalingskort er gebyret: 2,75% af købsbeløbet.
Alle priser på websitet angives inklusive moms.
Alle priser på websitet angives inklusive alle afgifter, told mm.
Aftaler på vores website kan indgås på følgende sprog: Dansk.
Når du har indgået en aftale med os, opbevarer vi kontrakten, så du kan tilgå den senere på følgende måde:
Log ind via vores hjemmeside med din e-mailadresse samt kodeord, her kommer dine tidligere ordrer frem.
Cookies
Der benyttes ikke cookies.
Den dataansvarlige for opbevaring af dine data er Isolering Danmark ApS.
Logstatistik
Logstatistik bruges på www.isoshop.dk og betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende et website har haft, hvor de kommer fra, på hvilken del af websitet dette forlades mm.
På www.isoshop.dk anvendes logstatistik med det formål at optimere websitet og dets funktionaliteter.
For at du kan indgå en aftale med os via websitet skal du lade dig registrere med følgende personlige oplysninger:
* navn
* adresse
* telefonnummer
* email-adresse
* firma CVR (erhvervskunder)
Personoplysningerne registreres hos Isolering Danmark ApS og opbevares i 5 år, hvorefter oplysningerne slettes. Den dataansvarlige på www.isoshop.dk er Isolering Danmark ApS
Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig.
Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger der indsamles og hvorfor.
Følgende grupper af medarbejdere har adgang til de registrerede oplysninger:
Administrationen og support.
Supplerende oplysninger om data sikkerhed og krypteringer:
Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret.
Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.
Oplysningerne videregives ikke til tredjemand.
Der registreres ingen personfølsomme oplysninger.
Som registreret hos Isolering Danmark ApS har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen og du har ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til Isolering Danmark ApS via e-mail: mail@isoleringdanmark.dk
Alle varer leveres via Blue Water Shipping eller GLS mellem kl. 8.00 – 21.00
Der pålægges fragt på leveringer iht. leveringens størrelse og vægt.
Leveringstid: 1-5 dage
Levering til ikke brofaste øer i Danmark fra kr. 300.00
Hvis du har købt en vare via Internetbutikken hos Isolering Danmark ApS, har du ret til at fortryde købet indenfor 14 dage efter du har modtaget varen, eller får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis. Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse, og senest 14 dage efter du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb.
Du kan returnere varen til os ved at nægte at modtage varen når den leveres, eller sende den retur til Isolering Danmark ApS.
Varen skal altid sendes retur i forsvarlig emballage, husk også at få en kvittering for afsendelse, således at pakken senere kan spores.
Du kan også give fysisk fremmøde på vores adresse, og der returnere varen og fortryde købet.
Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen.
Du skal selv betale for fragten, når du returnerer varen. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.
Manglende original emballage kan muligvis udgøre en værdiforringelse, så for at være sikker på at kunne modtage penge retur, anbefales det, at varen returneres i original emballage.
Udgifterne for returnering forventes højst at beløbe sig til ca. DKK 500,00 pr. palle og/eller DK 100 pr. pakke.
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.
Adressen er:
Isolering Danmark ApS
www.isoshop.dk
Gammel Højmevej 255
DK 5250 Odense SV
Når du har sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation, vil du altid få tilsendt en mail, når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.
I tilfælde af forsinkelser, restordre eller udsolgte varer, bestræber vi os på hurtigst muligt at informere dig herom, og hvad vi kan gøre i sagen – f.eks. give dig pengene tilbage, eller hjælpe dig med at finde en tilsvarende vare et andet sted.
Prisfejl: Hvis en pris er åbenlyst forkert, og du rimeligvis burde havde opdaget dette, er vi ikke forpligtet til at levere det pågældende produkt til den forkerte pris.
Varens stand, når du sender den tilbage:
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan afprøve varen på samme måde, som hvis du afprøvede den i en fysisk butik.
Hvis varen er afprøvet udover, hvad der beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.
For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.
Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb, du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købet.
Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, dog ikke leveringsomkostninger, uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilliget i noget andet.
Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.
Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.
Når du handler hos os som forbruger, har du 24 måneders reklamationsret Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er dog en forudsætning at disse mangler ikke er opstået som følge af din fejlagtige brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd, der har medført manglen. Du skal reklamere inden rimelig tid efter du har konstateret manglen. Reklamerer du inden 2 måneder anses reklamationen altid for værende rettidig. Vi refunderer rimelige fragtomkostninger, som du måtte have i forbindelse med returnering af varen, når reklamationen er berettiget. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine leveringsomkostninger.
Når du ønsker at reklamere over et produkt skal det indsendes til os på vores adresse:
Isolering Danmark ApS
www.isoleringdanmark.dk
Gammel Højmevej 255
DK 5250 Odense SV
I tilfælde af forsinkelser, restordre eller udsolgte varer, bestræber vi os på hurtigst muligt at informere dig herom, og hvad vi kan gøre i sagen – f.eks. give dig pengene tilbage, eller hjælpe dig med at finde en tilsvarende vare et andet sted.
Prisfejl: Hvis en pris er åbenlyst forkert, og du rimeligvis burde havde opdaget dette, er vi ikke forpligtet til at levere det pågældende produkt til den forkerte pris.
Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.
En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.
EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her – http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse mail@isoleringdanmark.dk. Bemærk: Er du bosiddende i Danmark bør du klage direkte til Center for Klageløsning (Forbrugerklagenævnet) eller et andet relevant dansk klagenævn.
Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 21. december 2020